FAQ

Vraag over levering:

Ik heb besteld. Wordt mijn bestelling nog geleverd?

Hoewel onze e-shop intussen is gesloten, worden bestellingen die voor de sluiting van de webshop zijn geplaatst nog verwerkt en geleverd. 

Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je zoals gebruikelijk een bevestiging hiervan via e-mail. Houd er echter rekening mee dat door de huidige situatie bij ESPRIT de verzending tot tien dagen vertraging kan oplopen.

 

Retourzending:

Hoe kan ik retourneren?

De bestelde items voldoen niet aan je verwachtingen en je wilt ze graag terugsturen? Geen probleem!

Je hebt na ontvangst van je pakket 14 dagen de tijd om je items op je gemak thuis te passen en gratis aan ons terug te sturen.

Zodra je retourzending door ons is verwerkt, doen we er alles aan om je geld zo snel mogelijk terug te storten. Normaal gesproken geven we nog dezelfde dag opdracht tot restitutie van het bedrag, zodat de terugbetaling, afhankelijk van de benodigde verwerkingstijd van de bank, binnen de komende vijf dagen op je rekening moet staan.

 

Retourzending/terugbetaling:

Krijg ik mijn geld voor de retouren nog terug, ondanks dat de e-shop is gesloten?

Je hoeft je geen zorgen te maken. Zodra je retourzending door ons is verwerkt, doen we er alles aan om je geld zo snel mogelijk terug te storten. Normaal gesproken geven we nog dezelfde dag opdracht tot restitutie van het bedrag, zodat de terugbetaling, afhankelijk van de benodigde verwerkingstijd van de bank, binnen de komende vijf dagen op je rekening moet staan.

Houd er rekening mee dat je na ontvangst van je pakket 14 dagen de tijd hebt om je retouren terug te sturen!

 

Giftcard: 

Hoe zit het nu met het tegoed op mijn giftcard?

Ongeacht de geplande doorstart van het merk ESPRIT onder een nieuwe eigenaar is het wettelijk gezien helaas niet mogelijk om het bestaande tegoed op giftcards te vergoeden. Het tegoed vertegenwoordigt echter een vordering jegens ESPRIT die jij als klant kunt invorderen. Volg hiervoor de instructies die je via de volgende link kunt vinden.


Verkoop:

Kan ik verder nog mode in de store of e-shop van ESPRIT kopen?

Ja, alle stores die eigendom van ESPRIT zijn en niet door derden worden geëxploiteerd, blijven voorlopig open en bieden mode aan tegen aantrekkelijke bijzondere voorwaarden. Het helaas niet meer mogelijk om bestellingen in de e-shop van ESPRIT te plaatsen. We hopen er ook online zo snel mogelijk weer voor je te zijn.


e-points: 

Kunnen e-points nog worden ingewisseld?

Helaas is het door de huidige situatie waarin het bedrijf verkeert niet meer mogelijk om e-points in de ESPRIT stores of e-shop in te wisselen.